Dnes si na příkladu čtyř velkých firem ukážeme některé další příklady sviňáren a skrytých cestiček, jak zákazníkům naúčtovat vždy o něco víc a…
Všechny dosavadní příklady byly ze skutečného, tedy jak často říkáme „offline“ světa Dnes pojďme na několik dílů do světa, ve kterém trávíme čím…
Pokračujeme v příkladech klamavého marketingu, CSR Dnes z oblasti, která se týká každého z nás, neboť na ulici nikdo nechodí nahý „Firma H&M zelená…
Většina Čechů považuje Kofolu za zdroj naší národní hrdosti Je naše a je zdravá (protože se vyrábí z bylinek), myslíme si Stovky miliónů korun na reklamu…
Pojďme na další příklad přelakovávání skutečnosti na jiné barvy Dnes ne na zeleno, ale na růžovo (Pinkwashing – tvrzení, že firma bojuje proti rakovině…
Po greenwashingu z automobilové branže, pojďme do drogerie a ukažme si na tom další oblíbenou CSR strategii Touto strategií je získávání veřejné podpory…
Minulý týden jsme se pustili do tématu CSR jako způsobu, jak přemalovat firmu na zeleno či na dobro V několika následujících týdnech se můžete těšit na…
Slogany jako „Zde jsem člověkem Zde nakupuji“ (viz minulý díl seriálu) lakující firmu na líbivější než skutečné barvy, patří do kategorie, která se…
Vyskytl jsem se o víkendu náhodou před televizní obrazovkou Nějaký pan podnikatel si tam povídal s redaktorkou ČT24 Na obrazovce svítila otázka: "Mají být firmy…
Minulý díl tohoto seriálu jsme končili třemi způsoby, jak od druhých dostat, co potřebujeme (požádat, přinutit nebo zmanipulovat) a konstatováním, že…