Sli.do: Slovenská firma, která dobývá svět

Zaposlouchejte se v dnešním blogu do toho, jak vznikla a jak funguje Sli.do – firma, která začala fungovat v Bratislavě jako projekt na koleni proto, aby usnadnila dialog studentů s učiteli. Dnes se sli.do používá po celém světě.

Člověk je na příběhy internetových firem, které se z garážového projektu změnily na nástroj, který používá celý svět, zvyklý. O těch českých nebo slovenských zas ale člověk tak často neslyší. A o těch, které řeší nějaký skutečný problém (na rozdíl od těch, které vyvinuly další zbytečnou aplikaci nebo hru, která nás jen odvádí od lidí a ještě víc připoutává k dispalyi) už člověk neslyší prakticky vůbec.

Potřebuje dnešní svět něco víc než je dialog a porozumění? Je vůbec něco důležitějšího? Sli.do vzniklo a existuje právě proto, aby dialog a porozumění usnadňovali.

Já proto považuji příběh Sli.do i to, jak fungují za mimořádně inspirativní.

Poslechněte si v úvodu můj rozhovor s Matúšem Horváthem, který se ve sli.do věnuje lidem – tomu, aby tam byli ti správní, aby je práce těšila a naplňovala a mohli být maximálně těmi, kým jsou.

Níže pak rozhovor se spoluzakladatelem a CEO Petrem Komorníkem:

Na viděnou na zbývajících Exkurzích do budoucnosti:

Marketing bez manipulace 26.4.’18 (už dnes :-))
Svoboda v práci 24.5.’18
Kmeny 19.6.’18

FacebookLinkedInEmail