CO TO VLASTNĚ ZNAMENÁ „MÍT VYŠŠÍ SMYSL“?

30.6.2017, Michaela Thomas, www.butterflies-hurricanes.cz

CO TO VLASTNĚ ZNAMENÁ „MÍT VYŠŠÍ SMYSL“?

Pro všechny, kdo si nejsou úplně jistí tím, co to znamená, když mluvíme o vyšším smyslu:

VYŠŠÍ SMYSL

Takže, co je to vyšší smysl? Ve skutečnosti je to velmi jednoduchý koncept, ale často je obtížné ho vysvětlit.

Poznámka:
Pokud jste pocítili odpor při slovech VYŠŠÍ SMYSL, zastavte se a zeptejte se sami sebe, proč? Co je zdrojem toho odporu? A je vůbec opodstatněný? Potom se rozhodněte, jestli budete číst dál. Na konci třeba zjistíte, že jste rádi, že jste to udělali.

Definice:
Mít vyšší smysl znamená, že značka nebo produkt mají v srdci ideál a usilují o splnění alespoň jedné opravdové věci:

  • zlepšit životy svých zákazníků, současných a budoucích tak, aby jim to bylo zřejmé a pro ně relevantní
  • zlepšit zdraví a štěstí lidí
  • vrátit něco zpět společnosti- jak pro ty, kteří kupují a podporují značku, tak pro Ty, kteří to nedělají
  • vychovávat hrdost ve společenství a místní kultuře
  • odvrátit osamění lidí a zajistit pro lidi způsoby, jak se navzájem propojit (mohou to být lidé různých ras, kultur, stáří, postižení, nebo prostě různí lidé žijící v sousedství nebo ve stejném městě)
  • chránit přírodu a životní prostředí vytvářením nových a alternativních produktů, obalových materiálů a programů, které redukují odpad a zmírňují zátěž
  • podpořit lidi, aby vnímali ostatní kolem jako členy týmu, místo jako bezvýznamné nebo konkurenty
  • umožnit a podpořit lidi ve sledování (provozování) jejich vlastních vyšších smyslů
  • pomoci rodičům a učitelům vychovávat zvědavé, kreativní a zodpovědné děti
  • podporovat inovace, které mohou ještě dále posunout všechny zmíněné záležitosti a problémy, které lidé řeší

A to i za cenu (třeba jen krátkodobě) nižšího profitu, nebo vlivu, které by z toho mohli získat!!!

Bingo…

Máte na to odvahu? :)

 

newsletter

Buďte první, komu od nás cca jednou měsíčně přistanou do schránky zprávy a další informace.

Vaše e-mailová adresa zůstává pouze u nás.

Kontakt

E-mail:

lenka@slusnafirma.cz

 

Doručovací adresa:

Boženy Jandlové 3, Praha 4 – Komořany, 140 00

 

Fakturační údaje:

Tomáš Hajzler Boženy Jandlové 3, Praha 4 – Komořany, 140 00
IČ: 61026280 | DIČ: CZ7105263704

 

Bankovní spojení:

FIO banka, a. s. 2500405273/2010

Napište nám

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.