(ne)Konference svobodných firem

1.11.2017 - hotel Oáza, Říčany u Prahy

Máte nebo chcete mít „jinou“ firmu? Založenou na svobodných principech? Děláte na svobodě v práci, štěstí v práci, „Budoucnosti organizací“? Řešíte jak firmu nastavit, organizovat a vést aby všichni byli co nejvíce spokojení? Hledáte způsob jak nejlépe motivovat lidi ve svých firmách či týmech?

  • 1.11.2017
  • hotel Oáza, Říčany u Prahy
  • 09:30 - 19:00
  • 3700 - 5360 Kč
Koupit vstupenku Zpět na přehled setkání

Naším cílem je hledat a experimentovat s tím, jak nastavit firemní prostředí tak, aby to co nejvíce lidí bavilo a naplňovalo. Tak aby to dávalo finančně smysl. Tak aby byli spokojení koncoví zákazníci a tak, aby to bylo zodpovědné a udržitelné. Přejeme si, aby vznikalo co nejvíce firem, ve kterých dokáží lidé dlouhodobě pracovat a mít svoji práci rádi. Uplatňovat své talenty, mít přátelské vztahy, cítit smysl své práce, svoji užitečnost. Mít výsledky. A zajišťovat spokojenost svých zákazníků.

Chceme a potřebujeme si vyměňovat zkušenosti. A společně přemýšlet nad tím, co je důležité, co by se mělo dělat a jak. Na (ne)Konferenci svobodných firem nabízíme prostor pro sdílení a společné tvoření. Vybereme témata a k nim budeme sdílet naše zkušenosti a hledat jejich řešení.

Účastníci (ne)Konference se potkají se zástupci z jiných svobodných firem. Zjistí, jaké to je jinde, jaké mají jiné svobodné firmy zkušenosti, jak se např. vypořádávají s nespokojeností členů svých týmů, s odchody, s nábory, se školením i tlakem na výsledky, zjistí, jaké jiní dělají rituály, jaké prvky vedení a motivace využívají, co se jim povedlo a co ne. Odvezou si řadu inspirací a informací z jiných svobodných firem. Naberou energii, možná si i trochu odpočinou od každodenního stresu. Nebudou jen sedět a poslouchat, budou sdílet, předávat své zkušenosti, ptát se, zjišťovat a tvořit.

Styl práce a témata diskusí

Dopředu vybereme témata, která bude na místě rozpracovávat. Každý bude moci navrhnout témata, které ho nejvíce trápí či táhnou a pokud bude jeho téma táhnout alespoň jednoho dalšího, vznikne skupinka. Postupně tak vznikne několik skupinek o cca pěti účastnících. Ve skupince se bude sdílet, debatovat, tvořit. Abychom se mohli v určeném čase pak zpět sejít v jednom velkém kruhu a nasdílet, co nám přišlo klíčové, co jsme ve své skupince vymysleli. Předpokládáme, že mezi tématy by mohlo být např. to, jak vytvářet svobodnou kulturu, jak vybudovat zodpovědnost, jak vytvořit a žít společné hodnoty, jak řešit ty, kteří svobodu neumí, jak přitáhnout nováčky, jaký udělat nejsprávnější motivační systém apod.

Volitelně je zařazen i večerní blok pro ty, kteří budou chtít ve sdílení i neformálních diskusích a seznamování pokračovat a na místě budou i přespávat.

Průběh (ne)Konference

9.30 – 10.00 Registrace účastníků

10.00 – 11.00 Vybraná „best practice“
z přihlášených a podle Vámi vybraných témat vybereme 2-3 zástupce, kteří představí své firmy a jejich postoj a způsob, jakým se k daným tématům staví on

11.00 – 12.30 Práce ve skupinkách
podle toho, jaké témata budou vybrána se účastníci rozdělí do skupinek, ve kterých začnou v tomto bloku k danému tématu diskutovat, pokud se dopředu témata nevyberou, vytvoří se na místě

12.30 – 14.00 Společný oběd

14.00 – 15.30 Práce ve skupinkách
pokračování diskuse ve skupinkách s možností změny tématu či přesunutí se do jiné skupinky

15.30 – 16.30 Sdílení závěrů
společné sdílení závěrů z práce ve skupinkách mezi všemi účastníky (ne)Konference ve společném kruhu

16.30 – 17.00 – Závěr
zhodnocení, nejsilnější myšlenky dne, zpětná vazba, rozloučení

17.00 – 18.00 Nezodpovězené dotazy
Pro témata, která nebudou vybrána, bude „dobrovolný“ prostor je diskutovat podle aktuální preferencí a energie účastníků

18.00 Večeře

19.00 – ??? Networking

Již registrované firmy: OpenOne, Simply App, Simply Events, Svatba.cz, IReSoft, Hanibal sport

Více informací se dozvíte zde.

 

Vyplňte jenom jestli kupujete na firmu.

Vyplňte jenom jestli kupujete na firmu.

Nebude zveřejněno na stránkách, potřebujeme pro případnou komunikaci s Vámi.

newsletter

Buďte první, komu od nás cca jednou měsíčně přistanou do schránky zprávy a další informace.

Vaše e-mailová adresa zůstává pouze u nás.

Kontakt

E-mail:

lenka@slusnafirma.cz

 

Doručovací adresa:

Boženy Jandlové 3, Praha 4 – Komořany, 140 00

 

Fakturační údaje:

Tomáš Hajzler Boženy Jandlové 3, Praha 4 – Komořany, 140 00
IČ: 61026280 | DIČ: CZ7105263704

 

Bankovní spojení:

FIO banka, a. s. 2500405273/2010

Napište nám

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.