Kokoza hledá: Interim manažera pro vedení financí

kdo jsme

Kdo jsme?

Po sedmi letech odchází Monika, srdce našich financí. Protože vztahy jsou u nás důležité, je to pro náš tým velká výzva, ale zároveň příležitost podívat se na finanční řízení novýma očima. Za posledních 5 let jsme průměrně rostli o 20 % každý rok a náš obrat narostl z 3 mil. Kč na 15 mil. Kč. Hledáme proto nejdříve někoho, kdo si dočasně převezme vedení financí, provede audit stávajících finančních procesů a navrhne nová opatření, které povedou s dlouhodobému finančnímu zdraví celé organizace a umožní nám další růst s lehkostí. Jakmile bude hotovo, spolu s námi pak vybere toho správného nebo správnou, který si převezme zodpovědnost za kompletní vedení financí.

Ponoř s námi ruce do finanční hlíny a pomož nám nastavit cashflow, sledovat obrat, marže jednotlivých produktů a služeb, plánovat strategické investice i udržet provozní finance pro jednotlivé týmy. A navrhnout způsoby externího financování.

V prvním měsíci budeš v blízkém kontaktu právě s naší Monikou, která ti předá veškeré informace a podklady, které ke své práci budeš potřebovat, tvým nejbližším týmem pak bude strategický tým Kokozy a zároveň garanti především příjmových a realizačních týmů jako je obchod, e-shop nebo granty. Bude to skvělá výzva. Kokoza je zralá organizace, kde jsme společně schopni řešit výzvy, přijímat opatření a dělat změny, které povedou k lepším výsledkům. Jsme k sobě otevření, což nám umožňuje vykomunikovat změny bez zbytečných kliček a tobě to usnadní práci.

Co tě u nás čeká?

Náplň práce a zodpovědnosti v rozvoji

  • Jsi pečlivý/pečlivá, zodpovědný/zodpovědná a umíš věci dovést do konce? A v tu pravou chvíli umíš říct i ne?
  • Nebojíš se přemýšlet nahlas a případně přiznat chybu?
  • Máš zdravé pracovní návyky? Umíš dobře hospodařit s vlastním časem a zdroji?
  • Umíš dodržet dohodu nebo férově přiznat, že nestíháš?
  • Je pro tebe zajímavé hledat řešení spíše než problémy?
  • Rád/a se vzděláváš v oboru i mimo něj?
  • Ovládáš angličtinu na mluvené i psané úrovni?
  • Umíš zorganizovat sebe i dění kolem lusknutím prstu a s úsměvem?

 

Náplň práce a zodpovědnosti v provozu

  • nastavování a plánování cashflow
  • komunikace s externí účetní firmou
  • přijímání faktur a platby
  • nastavení finančního plánu a jeho aktualizace
  • fakturace
  • optimalizace procesu a stavu skladových zásob/skladové hospodářství
  • identifikace vhodných zdrojů pro externí financování
  • odladění reportingu intime
  • nastavení způsobu sledování ziskovosti zakázek
  • schvalování nákupů a plateb
  • příprava rozpočtů grantových projektů
  • vyúčtování grantových projektů držení grantových rozpočtů

 

Co od tebe potřebujeme

  • Seniora, který má zkušenosti s krizovým finančním řízením a nastavováním finančního plánu v rostoucí organizaci.
  • Praktika, který má zkušeností s vedením podniku s rozpočtem alespoň 30 mio a podílem ve výrobě a rozumí principům společensky prospěšného podnikání.
  • Někoho, kdo se na poli financí pohybuje jako žížala v kompostu, dokáže myslet analyticky a hledá příležitosti k růstu a k vyšší efektivitě.
  • Hrdinu, který ponoří ruce do denní hlíny financí a dočasně převezme jak vedení tak i provoz.
  • Vyzrálou osobnost, která zvládne klást skvělé otázky jak garantům týmů, které jsou zodpovědné na příjmy, tak vedení celého podniku, které povedou k lepším procesům.
  • Profíka, který umí skvěle číst v účetních dokumentech, rozumí manažerskému účetnictví a dokáže tvořit finanční reporty.
  • Praktika, který zná a ovládá nebo je schopen se rychle zorientovat v práci se systémy jako je Fakturoid, Premier, Raynet a Shoptet

 

Kdy a kde tě budeme potřebovat?

Začátek spolupráce na základě vzájemné dohody. Očekáváme spolupráci na cca 80 hodin měsíčně po dobu 6 měsíců. Pokud nám to bude ladit, začít můžeme obratem.



Co od tebe potřebujeme
Co ti nabízíme

Co ti nabízíme

  • Flexibilní pracovní dobu na plný úvazek
  • 6 týdnů dovolené
  • Interní rozvojové workshopy a prostor pro učení se a další růst
  • Vzdělávání v oblasti pěstování a kompostování ve městě
  • Smysluplné uplatnění ve společensky prospěšném podniku
  • Zázemí zavedené organizace, která si zakládá na sledování dopadu, práci se zpětnou vazbou a expertízou
  • Vedení založené na sebeřízení a možnosti spoluvytvářet naše strategické směřování
  • Transparentní finanční podmínky a férový plat – začínáme na fixních 52 000 Kč/měsíc a nabízíme příležitosti získat další odměny podle výsledků

Zajímá tě víc?

Zaujali jsme tě?

Pošli svůj profesní životopis a 5 vět, ve kterých nám prozradíš, proč nám to bude společně ladit, a přilož i prezentaci tvé dosavadní práce na podobné pozici a celé to pošli naší Lucii lucie@kokoza.cz a do předmětu prosím uveď: Interim. Je pro nás důležité, abychom si sedli i lidsky. Chceš se odlišit? Pošli nám i něco malého, co nám o tobě ale hodně prozradí.

O nás

V Kokoze od roku 2012 s radostí pomáháme lidem z města kompostovat a pěstovat. Mrkev, bylinky i vztahy. Věříme, že soužití člověka a přírody nejvíce podpoříme šířením myšlenky uzavřeného cyklu jídla mezi širokou i odbornou veřejnost. Proto vytváříme partnerství s veřejnou správou nebo firmami, kterým pomáháme s udržitelností, budováním firemní kultury, komunitních zahrad či zpracováním bioodpadu. Nenatíráme nic nazeleno a s našimi partnery strážíme dopad společné práce. V rámci integrační dílny vytváříme smysluplné pracovní příležitosti pro lidi se zkušeností s duševním onemocněním.