Další debatní podvečer z cyklu „Exkurze do budoucnosti podnikání”.
Postmarketing aneb Mattering naživo: Jak přistupovat k marketingu tak, aby nevytvářel falešné potřeby, nezhoršoval naše pocity méněcennosti, nerozděloval společnost a nepodněcoval nás k nakupování toho, co vůbec nepotřebujeme?
Akce již proběhla. Fotky si můžete prohlédnout zde. Záznam přednášky a následné debaty si můžete pustit tady:
Videa
Fotografie
Dvě přednášky a následná debata s cílem vysvětlit, jak přistupovat k marketingu jako k vyprávění příběhů, které propojují lidi stejných zájmů.
O co jde?
Cílem je předat téma maximálně prakticky tak, abyste si mohli konkrétní techniky do svých firem a organizací.
V části marketingu si představíme historicko-filozofický kontext plus to, jaké marketing používá základní strategie a techniky. Na několika velkých globálních kampaních si ukážeme, jak se marketing stal hlavní hybnou silou našeho světa. Konkrétně: Jak se neoliberalimus stal globální ideologií a jak se byznysu daří přenášet zodpovědnost za dopady jejich podnikání na nás občany (jmenovitě: jak jsme začali vinit sami sebe z kouření, z epidemie odpadů a z uhlíkové stopy). V části matteringu se pobavíme o tom, jak konkrétně přistupovat k budování reputace jako k autentickému vyprávění příběhů.
Na téma jsme v minulosti pořádali mini-konferenci Marketing bez manipulace, na kerou budeme navazovat.