Marketing bez manipulace: Jak budovat značky, které slouží lidem? Jak rozteskat hnutí, které mění společnost?

Minulý čtvrtek jsme se v bránickém Teal clubu sešli nad dalším tématem z cyklu „Exkurze do budoucnosti“ – tentokrát věnovaný marketingu bez „bulíků“ – marketingu, který propojuje lidi a řeší jejich skutečné problémy. Bavili jsme se o alternativě marketingu popsaném zde: Válka je mír. Svoboda je otroctví nebo Re-klama.

Veronika Hurdová vyprávěla příběh Krkavčí matky, která se během krátké doby stala fenoménem:

Petr Hanzel z Bezobalu vyprávěl o tom, jak se jim podařilo do Česka a na Slovenko přinést malou bezobalovou revoluci, která u nás změnila a mění životy stále většího počtu lidí. Nám život změnila kniha Domácnost bez odpadu.

Zde je – k přednášce – i Petrova prezentace:

Já (Tomáš Hajzler) jsem se pokusil nabídnout pět myšlenkových rámců pro lepší orámování dikuze: 1) Stejný, jiný, svůj; 2) Volný vs. komunitní trh; 3) Dortový model ekonomiky; 4) Proč to děláte? Kdo jste? O co vám jde?; 5) Téma, 10000 hodin, Renomé, Komunita & Produkt. V rámci nich jsem se pokusil popsat marketing projektů Svoboda v práci, Peoplecomm a Slušná firma.
Zde závěrečná diskuze:

Zdo fotky od Nikoly Bruncové – klikněte na fotografii a prohlédněte si všechno na Flickru:

Marketing bez manipulace

Zde celá jarní série těchto setkání. Zbývají Svoboda v práci 24.5.’18 a Kmeny 19.6.’18.:

Na závěr Manifest jako naše představa budoucnosti. Souzníte-li, pomozte nám ho šířit. Díky!

FacebookLinkedInEmail