Marketing bez manipulace: Jak budovat značky, které slouží lidem? Jak rozteskat hnutí, které mění společnost?
Minulý čtvrtek jsme se v bránickém Teal clubu sešli nad dalším tématem z cyklu „Exkurze do budoucnosti“ – tentokrát věnovaný marketingu bez „bulíků“ – marketingu, který propojuje lidi a řeší jejich skutečné problémy. Bavili jsme se o alternativě marketingu popsaném zde: Válka je mír. Svoboda je otroctví nebo Re-klama.
Veronika Hurdová vyprávěla příběh Krkavčí matky, která se během krátké doby stala fenoménem:
Petr Hanzel z Bezobalu vyprávěl o tom, jak se jim podařilo do Česka a na Slovenko přinést malou bezobalovou revoluci, která u nás změnila a mění životy stále většího počtu lidí. Nám život změnila kniha Domácnost bez odpadu.
Zde je – k přednášce – i Petrova prezentace:
Na závěr Manifest jako naše představa budoucnosti. Souzníte-li, pomozte nám ho šířit. Díky!